آیا فشار خون بالا باعث نفروپاتی دیابتی می شود؟
نوشته شده توسط : Andy

آیا فشار خون بالا باعث نفروپاتی دیابتی می شود؟

به عنوان یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی، قند خون مهمترین شاخص برای درمان است، و سپس آنها همیشه فشار خون را نادیده می گیرند، که حق ندارند شرایط را ارتقا دهند. فشار خون بالا اغلب باعث نارسایی کلیه در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی می شود. هنگامی که فشار خون افزایش می یابد، رگ های خونی فشار را تحمل می کنند و حمل و نقل اکسیژن به کلیه را تحت تاثیر قرار می دهند. و هنگامی که فشار خون به طور معنی داری افزایش می یابد، عروق خونی در کلیه ممکن است ناباروری باشد و به مشکلات قلبی منجر شود و سکته مغزی نیز می تواند منجر به نارسایی کلیه شود.
فشار خون بالا و کلسترول بالا رگ های خونی را صدمه می بینند و بیماران دیابتی اغلب دارای فشار خون بالا و کلسترول بالا هستند، بنابراین وقتی که آنها درمان دیابت را قبول می کنند، باید توجه بیشتری به فشار خون بالا، به ویژه برای افراد سالخورده، رگ های خونی برای کلسترول بالا درد می کنند. و سپس رگهای خونی به راحتی قابل تشخیص نیستند و پس از آن درمان مناسب برای کمک به کاهش آسیب به عروق خونی ضروری است.
روش های بسیاری برای کمک به کنترل فشار خون وجود دارد، گام اول این است که سبک زندگی خود را تغییر دهید، پروتئین سبزیجات و با کیفیت بالا، کم چربی، نمک کمتر، دود و الکل، کم قهوه و دیگر مواد غذایی تند، هر روز برای آب آشامیدنی کافی برای تنظیم فشار خون خوب است. وزن افزایش می یابد مویرگ خون در بدن شما، به منظور حفظ گردش خون پایدار، باید قلب به سختی کار کند تا فشار خون را بالا ببرد، که کار قلب را بیش از حد پر می کند و به راحتی منجر به نارسایی قلبی می شود و مایع مایع و چربی بیشتر در بدن شما ممکن است فشار را کاهش دهد و سرعت جریان خون را کاهش دهد. سپس شما باید برخی از ورزش های معمولی و رژیم غذایی سالم را برای کاهش وزن بپذیرید، در عین حال حفظ احساسات خوب و از بین بردن احساسات تنش می تواند به بیماران آسیب رسان خون را بهبود بخشد و باعث تثبیت فشار خون شود.
در حال حاضر تنها مصرف داروهای غربی ممکن است فشار خون و قند خون را کاهش دهد، اما داروهای بیشتر باعث بروز برخی عوارض جانبی در بدن می شوند، سپس می توان درمان دیگری برای بهبود بیماری پیدا کرد. در مرکز پکن Tongshantang پزشکی چینی سنتی، متخصصان کلیه ما یک درمان ویژه طبیعی را مورد بررسی قرار دادند و به بسیاری از بیماران خارجی کمک کردند. در این درمان طبیعی، میکرو چینی پزشکی Osmotherapy موثرترین بیماری کلیه است، می تواند به بیماران کمک کند dilates و رونق عروق خونی، ترویج گردش خون، سپس اکسیژن بیشتری و مواد مغذی را می توان به کلیه، سپس سلول های کلیه آسیب دیده می تواند ترمیم و عملکرد کلیه می تواند در آخرین بهبود یافته است. همچنین برخی از درمان های طبیعی دیگر مانند درمان دارویی درمانی، درمان حمام درمانی پزشکی، درمان طب سوزنی، درمان طب سوزنی، درمان Moxibustion، Fumigation therapy، Cupping therapy و غیره وجود دارد.
اگر می خواهید بیشتر در مورد درمان طبیعی بدانید لطفا با پیام زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-support@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: